Resultats de la cerca frase exacta: 3

Diccionaris terminològics  | Comunicació. Audiovisuals
1. cost per clic
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Comunicació. Audiovisuals
Sistema de facturació publicitària en què l'anunciant paga en funció del nombre de clics de visitants únics que rep l'espai objecte de publicitat. [...]
2. ràtio de clics
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Comunicació. Audiovisuals
Relació, habitualment expressada en forma de percentatge, entre el nombre de clics que ha rebut un espai publicitari i el nombre de vegades que ha estat vist, la qual s'utilitza per a mesurar l'eficàcia d'una campanya de publicitat en línia. [...]
3. joc d'aventures d'apuntar i clicar
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Comunicació. Audiovisuals
Joc d'aventures en què el jugador utilitza exclusivament el ratolí per a avançar per la història, apuntant als elements i personatges de la pantalla i clicant-los per dur a terme les diverses accions. [...]